נתניהו הציע לאדלשטיין את תיק הבריאות: הליכוד: "ספקולציה"

איתי גדסי No Comments on נתניהו הציע לאדלשטיין את תיק הבריאות: הליכוד: "ספקולציה"

בעוד לחץ אדיר מופעל מכל חברי בלוק הימין על ראשי ימינה להיכנס לקואליציה, דווח כי ראה"מ הצע את תיק הבריאות ליולי אדלשטיין. בליכוד מכחישים

Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu and Israeli ministers seen during a Knesset plenary session on Likud MK Haim Katz request for parliamentary immunity from prosecution, at the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem on February 17, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ?????? ?????? ??? ?????? ??"? ?????? ?????? ??? ????? ????? ?? צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת השבעת הממשלה הצפויה ביום חמישי הקרוב, הקרב על התיקים בשיאו, בעוד שבליכוד לא יודעים אם יצליחו להכניס את ימינה לקואליציה ברגע האחרון. על פי פרסומים שונים ייתכן וציפי חוטובלי בת המגזר הדתי לאומי, תקבל את תיק ירושלים ומורשת כפיצוי לציבור לאחר הליכת ימינה לאופוזיציה.

בנוסף דווח כי ראש הממשלה הציע ליו"ר הכנסת לשעבר ח"כ יולי אדלשטיין את תיק הבריאות. מה שמסמן את סתימת הגולל על האפשרות לצרף את ימינה לממשלה.

מהליכוד נמסר בתגובה: "בשלב זה איננו מתייחסים לדיווחים בתקשורת על חלוקת תיקים כאלה ואחרים. בטרם נוציא הודעה מסודרת כל ידיעה היא בגדר ספקולציה ועל אחריותו של המפרסם בלבד".

 



0 תגובות